xc-biker Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2022 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2022 Merkki: Merida Malli: Silex 400 Lyhyt kuvaus: Gravel, uusi hinta,(kiekot x2) Rungon koko: L Kuvaus: Myynnissä huippukuntoinen 5/2021 ostettu Merida Silex 400 koossa L. Ajettu max 700km. Itse olen 183cm ja koko erittäin passeli. Huollettu itse ja pesty joka lenkin jälkeen. Pyörä tällä hetkellä täysin originaali. -alurunko -hiilikuitu haarukka -2x10 Shimano GRX voimansiirto -hydrauliset Shimano levyjarrut Pelkän pyörän hinta alkuperäisasussaan: Pyörään on mahdollista ostaa mukaan lisähinnasta: -Continental GP5000 maantierenkaat koossa 32mm / -Toiset kiekot koossa 650b (Fulcrum Rapid Red5), joissa WTB Bywayt 47mm leveinä ja tubeleksina. Näissäkin kiekoissa kiinni pakka ja jarrulevyt. Toisilla kiekoilla+levyillä+WTB renkailla hintaa -Thule tavarateline 4 -Thule vedenpitävä laukku tavaratelineeseen Koko paketin hinta: Tällä paketilla taitat maantie-, Gravel-, lievät maastolenkit, sekä työmatkat. Itse olen tykännyt kaksien kiekkojen tuomasta helppoudesta. Myynnissä työsuhdepyörän tieltä. Pyörään löytyy myös lokarit, jotka saa mukaan joka tapauksessa. Mahtuvat myös 650b renkaiden kanssa. Hinta: -- Paikkakunta: Ylöjärvi Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Yv,
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään