AnnaK Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2014 Kuvaus: Myydään alle 30 km ajettu uudenveroinen Focus cyclocross, marles ax2 Disc. S-koko, 165 cm:lle. Väri musta. Kahdet renkaat (nyt alla käyttämättömät Continental 4080 8bar sileät renkaat), lokasuojat, lukkopolkimet, matkamittari. Ostettu Nippelistä Tampereelta 2011. Kuitti tallella. Koko setin arvo n. 1800 eur. Pyörä on erittäin hyvässä kunnossa, minusta ei vain tullut cyclo-pyöräilijää =)Hintapyyntö: 1000 eurPaikkakunta: TampereYhteydenottotapa: s-posti [email protected]
Ella Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2014 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2014 Moikka!Vieläkö mahtaa olla myynnissä tämä pyörä?
mesnello Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2014 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2014 Onko pyörä vielä myynnissä ? Yst.Terv. mesnello
hkultala Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2014 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2014 Kommentoisin sivullisena, että voi olla 165-senttiselle liian pitkä, itse olen 173cm ja tuo on minulle sopiva runkokoko. Tuntuvat nippelissä tyrkyttävän ihmisille noista fokuksista liian isoja kokoja.
AnnaK Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2014 Oma kokemukseni on että tuo oli jopa hieman liian pieni 165 cm pitkälle, mutta itse tykkään ajella isorunkoisilla pyörillä vissiin? Makuasioita?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään