znood Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2011 Myydään otsikon mukainen pyörä:toi kuva ei näy kokonaan. kts osoitteesta http://sivut.koti.tpo.fi/noodz/radon.JPGSpeksejä:Runko: Radon QLT Litening 20". Ostettu viime syksynä.Etuiskari: Rock Shox Sektor RL U-turn(ostettu 2kk sitten). Säädettävä joustomatka 100-140mm.Takaiskari: Fox Float RPL (ilmaiskari, kolmisäätöinen: propedal, normaali ja lukitus). Ostettu viime syksynä. Takana 100mm joustoa.Vanteet : Shimano Deore XT + Mavic x717. Ostettu edelliskeväänä.Renkaat: Edessä Mountain king 2.4 protection, takana vähän kulahtanut x-king 2.2 protection. Vaihtoehtoisesti Continental Flow 2.3.Etuvaihtaja: Shimano Deore XTTakavaihtaja: Shimano XTR hiilikuituswingillä.Vaihdevivut: Shimano Deore XTJarrut: Avid BB7.Jarruvivut: Avid speed dial SL.Jarrulevyt: Alligator 160mmSatula: kuvasta poiketen Fizik Nisene(Mustapunainen).Polkimet: kuvasta poiketen flättipolkimilla tai ilman polkimiaTanko: Race face evolve low riserSatulatolppa:PZ racingPakka: Shimano SLX (32-11)Ketju: Campagnolo C9Ohjainkannatin: Race Face Deus XC 105mmOhjainlaakeri: Ritchey WCS Semi-integroitu.Kampisarja: Shimano Deore XT. Kaksi eturatasta (26-36) ja racefacen bash ring.Keskiölaakeri: Shimano XTRNo joo ok, tossa oli speksejä... Pyörä on täysin kunnossa. Vikoja ei ole.Uudeksi pyörää ei voi mainostaa koska ajan kuitenkin noin 8000km vuodessa. Voimansiirto on uusittu viimevuonna syksyllä, ja kilometrejä on vielä jäljellä.Runkokoko on 20". Itse olen 183cm pitkä ja pyörä on säädetty mulle. Ehkä pari senttiä pidemmällekin kaverille sopii.edit: Pyörä on nyt myyty.
Recommended Posts