JEk Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2023 3 minuuttia sitten, Bögöö kirjoitti: Onko vielä myynnissä Kyllä on 👍
Bögöö Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2023 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2023 Mikä on tiukka hinta ?? 37 minuuttia sitten, JEk kirjoitti: Kyllä on 👍 Onko vielä myynnissä
JEk Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2023 2 minuuttia sitten, Bögöö kirjoitti: Mikä on tiukka hinta ?? Onko vielä myynnissä Kyllä mä siitä 750e pidän kiinni kaikkineen kilkkeineen
Bögöö Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2023 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2023 Mikä on tiukka hinta ?? 49 minuuttia sitten, JEk kirjoitti: Kyllä on 👍 Onko vielä myynnissä
Bögöö Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2023 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2023 10 minuuttia sitten, JEk kirjoitti: Kyllä mä siitä 750e pidän kiinni kaikkineen kilkkeineen Onko iskarit huollettu millon viimeks ja myykkö pelkän rungon ??
JEk Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2023 Juuri nyt, Bögöö kirjoitti: Onko iskarit huollettu millon viimeks ja myykkö pelkän rungon ?? Iskarit 2021, koska viime kesänä tuli vain 15km ajettua. Myyn kokonaisuutena en osissa.
Bögöö Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2023 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2023 Juu voisin ens viikolla tulla hakee sen siis jos kunnossa. Ilmottelen tarkemmin alkuviikosta
JEk Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2023 8 minuuttia sitten, Bögöö kirjoitti: Juu voisin ens viikolla tulla hakee sen siis jos kunnossa. Ilmottelen tarkemmin alkuviikosta Ens vko on hankala koska olen koko viikon kiinni töissä. Vko 11 sopisi paremmin. Laitatko vaikka sms/wa niin sovitaa tarkemmin?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään