K.i.v Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2022 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Pässilä Malli: Hamari Lyhyt kuvaus: 27,5+ Rungon koko: M Kuvaus: Vuosi sitten uutena ostettu runko joka kasattu uusilla ja käytetyillä osilla. Runkoa teipattu ennen käyttöön ottoa joten on kunnoltaan uudenveroinen. On hienopyörä ajaa vaan kaikki aika menee sähköpyörään. Mukaan yhdet jarrupalat ja vaihtajankorvake. Jarrut: sram guide r Keula: rokkarin yari debonair 160mm Vaihteet: sramin gx 1x11 (pakka, vaihtaja ja liipasin) eturatas blackspire snagletooth 30t Kammet: Truvativ descedant 170mm Hissitolppa: Raceface aeffect r 150mm Kiekot: Edessä dtswiss M1850 / Takana Veltec ETR extradrei.5 Renkaat: Maxxis minion Dhf 2.8 / specialized butcher grid 2.8 Valitettavasti nouto ainoastaan. Hinta: €1650 Paikkakunta: Rovaniemi Maakunta: Lappi Yhteystiedot: Yv / 0405326903 Muokattu: 11. Heinäkuuta, 2022, käyttäjä: K.i.v
Suomaalainen Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2022 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2022 Moi! Kiinnostaako vaihto dirtti-pyörään? Sopisiko tuo M-koko mulle? Olen 186cm.
K.i.v Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2022 44 minuuttia sitten, Suomaalainen kirjoitti: Moi! Kiinnostaako vaihto dirtti-pyörään? Sopisiko tuo M-koko mulle? Olen 186cm. Moro. Ei taida olla käyttöä tollaselle. Pässilän suositushan tuolle koolle on 165-178 eli voi olla vähän pieni. Riippuu tietenkin mistä tykkää. Ite olen 174 ja valitsisin nyt ehkä s-koon.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään