Jouni Siren Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2022 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2022 (muokattu) Brand: Canyon Model: Grail AL 7 eTap Short description: Gravel bike Frame size: XS Description: Käytännössä uusi vuoden 2022 Canyon Grail AL 7 eTap myytävänä, ajettu n. 50 metriä jonka jälkeen vaimo totesi että ei maistu ja haluaa jatkaa hybridillä ajamista Pyörä on tilattu tammikuun 2022 alussa, saapui muistaakseni huhtikuussa, vasta juhannuksena purettiin paketti jonka jälkeen tilanne realisoitui. Tässä vaiheessa palauttaminen ei enää onnistunut joten halvaksi tuli tämä kokeilu.... Pyörä on siis odotellut käyttäjäänsä koko ajan lämpimässä varastossa käyttämättömänä. Pyörän speksit kuvissa ja oheisen linkin takaa: https://www.canyon.com/fi-fi/gravel-bikes/all-road/grail/al/grail-7-etap/3094.html. Pyörässä siis älyttömän hyvät sähkövaihteet ja muutenkin komponentit Canyonin tyyliin hintaan nähden todella kohdallaan. Tästä hyvällä alella ajamaton gravel kesän ajoihin, kuljetuskustannuksineen n. 500 € halvemmalla kuin mitä kaupasta tilaamalla. Kuitti ja kaikki mukana tulleet tarvikkeet toki löytyvät. Runkon koko XS, Canyonin mukaan suositellaan 166 - 172 cm:lle, kts. oheinen kokotaulukko kuvvissa. Itse ajan M -kokoisella Graililla joka on juuri passeli minulle ja olen 180 cm joten mitoitussuositus tuntuisi täsmäävän. Pyörän sijainti pääkaupunkiseudulla, kaupat face-to-face. Hinnasta on tingitty jo ilmat pois Price: €1890 City: Espoo Province: Uusimaa Contact information: 040 5122 118 jouni.siren (at) gmail.com Muokattu: 5. Heinäkuuta, 2022, käyttäjä: Jouni Siren
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään