SamiMerilohi Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2022 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2022 Merkki: Kona Malli: Process 134 Lyhyt kuvaus: 29" 2021 Rungon koko: L Kuvaus: Myynnissä L-kokoinen Konan trail-täpäri maastopyöräilyinnon hiipumisen myötä. Olen pyörän toinen omistaja ja olen ajanut tällä noin sata kilsaa. Ensimmäinen omistaja ajoi pyörällä vuoden, ilmeisesti lähinnä työmatkaa. Pyörän alkuperäiset speksit ja geometria Konan sivuilta: https://konaworld.com/archive/2021/process_134_29.cfm Olen päivittänyt pyörään jonkun verran komponentteja: - Keula Rockshox 35 Gold 150 mm - Kiekot Bontrager Line Comp 30 - Renkaat Maxxis Minion DHF 2.6" 3C EXO TR ja Rekon 2.6" 3C EXO+ TR, molemmat litkutettu - Jarrut Shimano SLX M7100, edessä nelimäntäinen ja takana kaksimäntäinen - Jarrulevyt Shimano XT 203 & 180 mm - Satula Fabric Scoop Radius (Konan satulan saa mukaan) - KMC:n ketju jolla ajettu n. 100 km Pyörä on ollut hyvällä pidolla ja runko on edellisen omistajan toimesta kattavasti suojateipattu. Rungossa ei ole mainittavia kolhuja tai naarmuja. Suojateipeissä on muutamia jälkiä. Nouto Tampereelta. Hinta: 2150 € Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: YV
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään