bakufu Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2022 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2022 Merkki: Fuji Malli: Classic Lyhyt kuvaus: Kompliitti, 350€ Rungon koko: XL Kuvaus: Myyntiin liian vähiä kilometrejä omassa käytössä saanut Fuji Classic XL kokoinen Complete. Rakennettu runkosettiin jonka historiaa voit käydä lukemassa täältä https://www.yksivaihde.net/t/ama-fuji-classic/24159/ Kasattu 2021 keväällä jonka jälkeen kilometrejä pyörälle tullut maksimissaan 500km minulla. Todella siistissä kunnossa, osat lähes käyttämättömiä, mukaan myös shimanon spd pedaalit. Pesen pyörän luonnollisesti ennen myyntiä. Olen itse 190cm ja pyörä aika sopivaa kokoa näillä osilla. Osalistaa Runko: Fuji Classic XL Voimansiirto: SRAM S300 Courier 48t 170mm, KMC Z1eHX, Surly 16t fixi ratas Kiekot+navat: Halo Aerorage, smoothit ja ei heittoa Kumit: Vittoria Zaffiro PRO Slick 700x23 (Tähän menee myös ainakin 25 kumit) Jarru: Sram APEX Canti, Shimano BL-T4000 kahva Muut: 3min19sec Sport Saddle, Ritchey Trail 20mm rise tanko, Easton EA90 stemmi, kuvissa näkyvä takalokari Lisäksi löytyy hieman loivemmalla kulmalla oleva musta stemmi mukaan. Hintapyynti 350€ mutta saa tarjota. Voin Jyväskylän alueelle toimittaa mutta mieluiten nouto. Edit. Tarkisteltu osien arvoa ja viilattu hieman hintaa. Hinta: €350 Paikkakunta: Jyväskylä Maakunta: Keski-Suomi Yhteystiedot: YV:llä yhteydenotot.
bakufu Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2022 Hop ylös. Reissussa 20. Päivä saakka mutta rohkea yhteys niin hierotaan kaupat. Tästä nopea ja helppo eka fiksi kesän tykittelyihin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään