Ironman Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2022 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Ridley Malli: Orion 105/Ultegra Lyhyt kuvaus: Hiilikuiturunkoinen Rungon koko: M Kuvaus: N. 3500 km ajettu hiilikuiturunkoinen, hyväkuntoinen, täysin toimiva maantiepyörä vm. 2013, jossa laadukas osasarja ja kiekot. Pyörällä ei ole kaaduttu ja sitä on huollettu säännöllisesti sekä säilytetty aina lämpimässä sisätilassa. Paino ilman polkimia n. 8,8 kg. Itse olen 177cm pitkä, joten sopii noin saman pituiselle, kokeilemalla selviää. Olen pyörän ensimmäinen omistaja. Etu- ja takavaihtaja: Shimano 105/Ultegra (ultegra takavaihtaja asennettu jälkeenpäin) Jarrut: Shimano 105 Kiekot: Shimano WH-RS81, hiilikuitukehä alumiinisella jarrupinnalla, kiekkoparin paino vain 1502g -> asennettu jälkeenpäin. Ovh. n. 550€ Mukaan ei tule Garminin pidikettä, satulapussia eikä kuvan polkimia mutta koeajoa varten voin laittaa esim.flätit tai vast. Vain nouto. Hinta: 570€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV/mt1507_miuku_yahoo.com Muokattu: 7. Kesäkuuta, 2022, käyttäjä: Ironman
Ironman Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2022 Nosto ja hinnan tarkistus.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään