Sipowiz Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2022 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Cube Malli: Nutrail, joustokeulalla Lyhyt kuvaus: , 1x11, XT, SLX Rungon koko: L Kuvaus: Vuoden 2016 mallia oleva alurunkoinen Cube Nutrail. Runkokoon muistelen olevan L (itse olen 178 cm ja oikein sopiva peli). Rakennettu 2018 loppuvuodesta rungosta lähtien. Tuolloin rungolle teetätetty lasikuulapuhallus & jauhemaalaus maalaamossa. samalla uusittu myös: - ohjainlaakeri (Richey) - keskiölaakeri (pressfit-korvattu Wheels MFG:n laakerisetillä) Muut osat: - keula: RS Bluto (huollettu n. 300 km sitten, High5Bikes/Fillariosa) - hissitolppa: Brand X, 170 tai 150 mm? - hissitolpan liipasin: Wolf Tooth light action - takavaihtaja: Shimano SLX 11 spd. - takapakka: Shimano SLX - eturatas: Wolf Tooth 32 NW - vaihtajan liipasin: Shimano XT, i-spec - jarrut: Shimano XT - jarrulevyt: Shimano IceTech 180mm edessä ja takana - takanapa: Sunringle (alumiininen ulompi taka-akseli korvattu teräksisellä) - kiekot: Mulefut 80 x 26" - kesärenkaat: Maxxis FBF / FBR, 4.8" Vaihdossa voi tarjota 29" All-mountain täpäriä. Mielellään kuitusena ja joustot min. 140 mm. Jos hyviä löytyy niin olen valmis laittamaan rahaa myös väliin. Hinta: €1100 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yhteydenotot YV, Muokattu: 19. Toukokuuta, 2022, käyttäjä: Sipowiz Lisätty kuvia
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään