StevieRayVehkakoski Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2022 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2022 Merkki: Hiilikuitu gravel/cyclo/road Malli: Runko tai runkosetti Lyhyt kuvaus: Koko 52-55 / M Kuvaus: Onkos jollain jäänyt nurkkiin 175cm / inseam 81cm polkijalle passelia runkoa tai runkosettiä? Pitää olla levyjarruille ja plussaa jos olisi pikalinkuilla, rengastilaa sais olla minimissään 35mm asti 28" kumeilla. Saa tarjota kaikenkuntoisia mutta ei päättömän hintaisia. Tarkoitus olis kasailla vauhtipyörä asfaltille ja hyväkuntoisille sorateille. Hinta: €€€ Paikkakunta: Riihimäki Maakunta: Kanta-Häme Yhteystiedot: YV/nolnelnol5302005
ilkki Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2022 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2022 Moi! Mulla olis tämmönen jouten. Just olis passelin kokoinen ja rengastilaa 42-45mm 700c.
StevieRayVehkakoski Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2022 Kiitos tarjouksesta mutta on vähän turhan arvokas ja vähän väärillä spekseillä mun osavarastoon nähden (läpiakselit + flatmount-jarrut ei oikein sovi mun kamppeisiin)
StevieRayVehkakoski Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2022 Nosto.
StevieRayVehkakoski Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2022 Nosto.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään