oskaris Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2022 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2022 Brand: Canyon Model: Grail 6 wmn 2XS Short description: Gravel Frame size: 2xs Description: -Kevyessä työmatka käytössä ollut pyörä myyntiin uuden pyörän tieltä. -Ollut 160cm kuljettajalla. -Sijaitsee Tampereella ja kulkeutuu aika hyvin Pirkanmaan alueella ja sovittaessa vaikka pidemmällekin. -Lisätietoja kysymällä. Price: 1250€ City: Tampere Province: Pirkanmaa Contact information: Nol4nol 7633706 parhaiten tavoittaa viestillä.
Chersberry Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2022 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2022 Hei, olen todella kiinnostunut pyörästä. Luulen, että se on sopiva runkokoko, kun olen 165cm. Asun Jyväskylässä, mutta voin tulla Tampereelle kokeilemaan pyörää, jos se on vielä vapaa.
Heidi Päivikki Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2022 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2022 Moi! Tämä kiinnostaisi kovasti! Missä päin Tamperetta pyörää voisi tulla kokeilemaan? Entä millä aikataululla? Asun itse Pälkäneellä. Pääsen suht joustavasti täältä liikkeelle.
MariaE Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2022 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2022 Moikka! Itsekin tästä kiinnostunut, olisi varmasti juuri sopiva koko minulle. Jos pyörä on vielä vapaa, pääsisin ensi viikolla kokeilemaan kun tulen sinne päin. -Maria
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään