Jugiii Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2022 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Felt Malli: F85X Lyhyt kuvaus: Cyclocross-pyörä Rungon koko: 53 Kuvaus: Hyväkuntoinen ja laadukas pyörä asfaltille ja hiekkateille, sopii 170-180cm kuskille. Vaihteisto Shimano Tiagra 2x10, mekaaniset levyjarrut Tektro Mira. Hiilikuituinen keula. Renkaat teipattu tubeless-valmiiksi. Viime kesänä pyörään vaihdettu uudet vaijerit vaihteille ja jarruille. Mukaan lisätarvikkeina - Viime kesänä ostettu Panaracer Gravelking, tasaiset kumit asfaltille ja hiekalle - Lähes käyttämättömät Vittoria Cross XL Pro, kuvioidut maastorenkaat - Continental Nordic Spirit, nastarenkaat - kuvassa näkyvät juomatelineet - Kello Polkimet ei kuulu mukaan. Hinta: 700€ Muokattu: 12. Toukokuuta, 2022, käyttäjä: Jugiii kuva lisäys
Tekman Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2022 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2022 Hei, Onko pyörä edelleen myynnissä? Voisin tarjota siitä 600. Renkaita minulla on aika paljon. Niistä nuo maastorenkaat kiinnostavat. T. Tiina
Jugiii Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2022 15 minuuttia sitten, Tekman kirjoitti: Hei, Onko pyörä edelleen myynnissä? Voisin tarjota siitä 600. Renkaita minulla on aika paljon. Niistä nuo maastorenkaat kiinnostavat. T. Tiina Hei, Saatu parempi tarjous kuin 600.
Tekman Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2022 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2022 10 tuntia sitten, Tekman kirjoitti: Hei, Onko pyörä edelleen myynnissä? Voisin tarjota siitä 600. Renkaita minulla on aika paljon. Niistä nuo maastorenkaat kiinnostavat. T. Tiina Ok. En kuitenkaan tarvitse kaikkia renkaita ja ne voit myydä erikseen. Tulen maanantaina Helsinkiin. Laita viestiä, jos haluat myydä pyörän.
Tekman Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2022 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2022 Ok. En kuitenkaan tarvitse kaikkia renkaita ja ne voit myydä erikseen. Tulen maanantaina Helsinkiin. Laita viestiä, jos haluat myydä pyörän.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään