MikkoR_82 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2022 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2022 Merkki: Pole Malli: Evolink RT 2020 Lyhyt kuvaus: Täysjousto 29/27,5+ Rungon koko: XL Kuvaus: Ostettu Helmikuu 2020 Polelta. Ajettu 1 kesä ja talvi. Teknisesti uutta vastaavassa kunnossa, maalipinnassa pieniä jälkiä. Taiga Yellow. Olen 193cm ja 95kg geo sopii mulle erittäin hyvin. 500lbs/inc jousi. Pyörään sopii 29x2.6" JA 27,5x3" (jopa Fat Freddie) renkaat. Cane Creek DB inline Coil Rockshox Lyric Charger Sram Code R jarrut Sram GX vaihtaja Vakiosta poiketen: - Bashguard + ketjuohjuri - Hissitolppa BikeYoke Revive 185 - Ovaali 30T ratas paikallaan, alkuperäinen myös mukaan. - Iskarin kake - Uudet käyttämättömät Rodi vanteet i30 ja Novatec navat, boost. - Uusi käyttämätön takapakka SRAM PG-1230 - Käyttämätön Selle Italia X3 satula - Uudehkot Maxxis minion DHR & DHF 29x2.3 renkaat. Erinomainen pyörä enskaan ja alamäkeen ! Kulkeutuu Jyväskylään tarvittaessa. Hinta: 3200 Paikkakunta: Laukaa Maakunta: Keski-Suomi Yhteystiedot: 040 8388 429
MikkoR_82 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2022 Nosto. Ei mikään pakkomyynti, mutta järkeviä tarjouksia kuunnellaan. Olen tykänny tästä itse tosi paljon, mutta nykyään tulee emtb valittua tallista liian usein ja tämä jäänyt vähälle ajolle.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään