vilezky Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2022 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2022 Merkki: Merida Malli: Cyclocross 4, Lyhyt kuvaus: Hp 420€ Rungon koko: 55 Kuvaus: Myydään loistokuntoinen cyclo. Täydellinen vaihteistoremppa (keskiö, eturattaat 34-50, takapakka, KMC ketju) tehty kesällä 2020 jonka jälkeen ajettu noin 500km. Ajot jääneet vähälle, kun pyörän koko oli itselleni vähän liian suuri (olen 170cm). Tähän on vaihdettu lyhyempi stemmi, tuleva omistaja saa päättää haluaako tuon nykyisen (60mm?) vai vakion noin 100mm. Lokasuojat tulevat mukaan. Pyörä on kuvissa pölyinen, pestään ennen luovutusta :) Ketjuissa käytetty vain Rex Domestique:a. Pyörä on vuosimallia 2014 Geometriakuva tässä postauksessa, muut kuvat löytyy https://www.icloud.com/photos/#09cf-oi5VcLnRXt0GyoqwEAwg Tärkeimmät speksit: Shimano 105 2x10 FSA Gossamer Cross kammet Hayes CX Expert 160/140mm Schwalbe G-One 35mm Myydään ilman tarakkaa ja polkimia. Hinta: 420€ ilman polkimia ja tarakka Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: YV
JuhoIV Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2022 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2022 Mulla ois Feltin QX75 55 vaihdossa! Mulle vähän turhan pieni (itse 180cm) Voin laittaa tarkempia speksejä, jos kiinnostaa!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään