aips Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2022 Merkki: 165cm pituiselle Malli: maastopyörä Lyhyt kuvaus: 27,5" tai 26" tms Rungon koko: 17/M Kuvaus: 165 pituiselle hyväkuntoinen maastopyörä, merkillä ei väliä. Hinta max 600e. Hinta: € Paikkakunta: Tuusula Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: yksityisviesti
maunoooh Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2022 Moro, Mulla olis poistossa 2013 NS Soda, eli 26" pyörä parkkiin ja alamäkeen. Osat poikkeavat tuosta listasta, keula vaatii jo huoltoa ja pyörässä selvästi kulumisen merkkejä. Aivan mahtava peli kaikkeen paitsi ylämäkeen ja tasaiseen maastoon. Olen itse 164 cm ja pyörä just sopiva. Hinta menee hyvin tuohon budjettiin. Laita viestiä jos tuon tyylinen kiinnostaa niin laitan kuvia.
IlariN Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2023 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2023 Moi itse olen 172 cm ja pyörä on omaan makuun vähän liian pieni joten tässä voisi olla hyvä peli jos on Helsinkiin päin asiaa. YT Ilari https://www.tori.fi/uusimaa/Nishiki_Colorado_Runko_19__renkaat_26x2_3__115672802.htm
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään