Toni_T Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Kona Malli: TT Lyhyt kuvaus: Kisavalmis Aero paketti MYYTY Rungon koko: 51 Kuvaus: Vanha, mutta erittäin vähän ajettu Triathlon/TT tai vaikka matka-ajo pyöräpaketti. Suoraan kisavalmis ihan kaikille matkoille! Myydään vain kasvotusten, hinta 600€. Pyörä sijaitsee Itä-Vantaalla, mutta voin myös tuoda näytille lähialueella. Kaikki kuvissa näkyvä pyöräkomponentit mukaan: - Kona TT alumiinirunkoinen aika-ajopyörä, runkokoko 51 - Soveltuu n 168-178cm kokoiselle kuskille. Itse olen 173cm ja stemmin olen vaihtanut lyhyemmäksi, mukaan myös alkuperäinen stemmi. - Yhteensä tällä on ajettu n4000km, ostettu uutena keväällä 2012 ChainReaction Cyclesiltä, yksi omistaja - Täysihuolto suoritettu 2017 Velo&Oxygenissa, jolloin vaihdettu mm etuhaarukan laakerit. Sen jälkeen ajettu kolme kertaa - Ajettu vain hyvällä kesäkelillä ja todella vähän muutenkin, viimeiseen kolmeen vuoteen yksi 50km lenkki (ultrajuoksu enempi mun juttu). - Säilytetty hyvin suojassa varastossa. - 2x10 vaihdetta, takana Shimano Ultegra, edessä 105 vaihtaja - 105 polkimet - FSA jarrut - Shimano 105 lukkopolkimet - Fizik Tritone satula kiinni hiilikuitutolpassa. - Eliten pullokiinnikettä - Mukaan uudet tankonauhat, jarrupaloja, pidempi tanko, pumppu, vararengasta, paikkavälinettä - Mavic Aksium harjoitusvanteet, hyvillä Schwalbe Durano kumeilla (23) - Planet X Tubular Carbon Aero kisavanteet (etu 50, taka 82) Continental GP4000S II tuubeilla (22), Shimano 11spd yhteensopiva - Säilytetty lämpimässä sisällä - Kisavanteilla ajettu kolme kisaa (täysi, puoli, perusmatka) plus pari koe-lenkkiä. - Mukaan Planet-X säilytyspussi, pikalinkut ja Pocket Rocket tasku paikkavälineille Hinta: €600 Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV Muokattu: 1. Kesäkuuta, 2022, käyttäjä: Toni_T Hintaa laskettu
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään