mika.a Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2022 Merkki: Orbea Malli: Wild fs m10 axs Lyhyt kuvaus: Täysjousto,vaihto kelkkaan Rungon koko: M Moottorin teho: 250W Runkonumero: 01190241828 Kuvaus: Myyn huippu täysjoustomaastopyörän pois koska otin työsuhdepyörän enkä tarvitse niin paljoa kahta pyörää. Tämä pyörä on kokonaan hiilikuiturunkoinen, myös takahaarukka. Pyörään olen jälkeenpäin asentanut mm. SRAM GX AXS sähkövaihteet, vaikka pyörä on s/m kokoinen niin olen itse n.180 cm pitkä ja on mielestäni sopiva ja näppärä teknisemmällä polulla, mutta en suosittele pidemmälle välttämättä vaan <180cm. Pyörä on tilattu orbealta tällä erikoisvärityksellä, joten luultavasti toista ei tule vastaan. Laitan nyt vähän nuita speksejä niin ei mene ihan löpisemiseksi 😀. Takaiskari: fox dpx2 Haarukka: fox 36 float performance Kammet e*thirteen Hissitolppa oc2 Tanko: raceface 780mm Vaihteen:sram gx axs Pakka: sram 12 speed Jarrut: shimano xt 8100 Vanteet:dt swiss H-1900 Renkaat maxxis 2,60 Satula: spezialized Moottori: bosch gen 4 Akku: bosch powertube 625wh Näyttö: bosch kiox Valo: lezyne 1000w akusta suoraan Siinäpä varmasti tärkeimmät. Uudella akulla ja moottorilla ajettu 1864 km jotka vaihdettu takuuseen n.2000 km kohdalla. Uuden vastaavan arvo 8799€ ja tässä sähkövaihteet asennettuna. mukaan myös nuo xt:n polkimet. Vaihdossa voi tarjoitella syvänlumen kelkkaa. Mm artic cat m-sarja. Tarjoa! Hinta: 5300€ Paikkakunta: Kuopio Maakunta: Pohjois-Savo Yhteystiedot: 0503984654
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään