oskari Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2022 Merkki: Microshift & Shimano Malli: Tangonpäävaihtaja Lyhyt kuvaus: 10 v Kuvaus: Haussa Microshift tai Shimano 10v tangonpäävaihtaja. Nouto pääkaupunkiseudulta tai pääsiäisenä Ruka/Rovaniemi Hinta: € Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: yv
petevaan Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2022 Moi. mulla on käyräsarvi mis on left, right microshift vaihtajat päissä. tanko on konasta mist ei saanut pyörää kasattuu enään. laitan huomenna kuvat tangosta. koska myyn koko tangon vaihtajineen pois.
oskari Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2022 20 tuntia sitten, petevaan kirjoitti: Moi. mulla on käyräsarvi mis on left, right microshift vaihtajat päissä. tanko on konasta mist ei saanut pyörää kasattuu enään. laitan huomenna kuvat tangosta. koska myyn koko tangon vaihtajineen pois. Laita ihmeessä kuvia viestillä!
petevaan Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2022 Moi Oskari. Tanko on mun työpaikalla nyt, saat kuvat maanantaina kun meen töihin. Terveisin Petteri
petevaan Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2022 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2022 Moi. Vieläkö olet Microshift vaihtajia vailla? Mulla olis.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään