Toppis Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2022 Merkki: Cyclocross takakiekko qr Malli: 6bolt levyjarru + hg vapari Lyhyt kuvaus: Myös etukiekko Kuvaus: Ostetaan cyclocrossiin takakiekko joko vaparilla tai ilman. Jos haluat myös etukiekosta eroon niin myös sen voin ottaa matkaan. Hinta: €1 Paikkakunta: Seinäjoki Maakunta: Etelä-Pohjanmaa Yhteystiedot: Yv
warleader Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2022 Moro, mulla olis DT Swissin C1800 kiekot centerlockilla joihin vaihdettu ratchet vapari. En ole noille ehtinyt mitään hintaa miettimään kun tää tuli näin äkkiseltään esille tuon sun kyssärin kautta 😊 Ratchet juuri vaihdettu ja on siis ajamaton. Niputelin nuo talvella varakiekoiksi mutta eivät tule saamaan ajoa eli sama myydä pois. Laittelin noille noin 400km ajetut Schwalben G-onet litkutettuina eli siellä on venttiilit ja teipit valmiina. Mukaan saa halutessaan Sunracen CSMX8 11-42 pakan. Takakiekko 12x142 ja Etukiekkossa ei ole endcapeja, ne maksaa 15-20€ ja saat sitten valita 15x tai 12x Kiekoilla ajettu ehkä 400km, vapari ja ratchet ajamattomia, pakalla ajettu 300-400km ja renkailla ehkä se 400km. Koko setti pakan kanssa 450€ ja ilman pakkaa 400€. Mielellään myyn tuon pakan myös kun se on mulla vähän turhana.
Toppis Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2022 Moi. kiitos vastauksesta. Kiekkotarve ei oikein enää relevantti ja olen valitettavasti unohtanut poistaa ilmoituksen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään