Marko Matalamäki Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2022 Merkki: White Malli: Road Racing Pro carbon Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä Rungon koko: 54 Kuvaus: White (Ultegra/105). Runkokorkeus 54 cm, sopiva noin 180 cm kuskille. Ajettu ainoastaan 260 km, eli renkaat, ketjut ja rattaat uudenveroisessa kunnossa. Lisävarusteina juomapulloteline ja spd-lukkopolkimet. Hinta: 900 Paikkakunta: Seinäjoki Maakunta: Etelä-Pohjanmaa Yhteystiedot: 0400 830600 [email protected]
NiilaJuhan Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2022 Kuvan pyörä ei kyllä näytä hiilikuituiselta
Marko Matalamäki Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2022 Hei, Kiitos yhteydenotosta. Otan tämän asian vakavissani. Täytynee käydä myyjäliikkeessä tarkistamassa kun toinenkin yhteydenotto tuli samasta aiheesta. Hiilikuitupyörän olen ostanut ja kun runkoa eri kohdista koputtelee, kyllä se aivan erilaiselta tuntuu kuin alumiini, ei kilahtele ja on elastisempi, muovimainen. Tämä on mun eka kuitupyörä ja siksi en uskalla tästä nyt enempää
LeoB Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2022 Juu, noissa putkien osien välissä näkyy kyllä hitsaussaumojen näköisiä jälkiä... kannattaa tosissaan käydä kysäisemässä.
NiilaJuhan Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2022 (muokattu) En tiedä voiko putkiosissa olla hiilikuitua mutta, putkien hitsaussaumojen perusteellä pyörä olisi alumiininen. Etuhaarukka näyttäisi tosin hiilikuituiselta. Muokattu: 6. Huhtikuuta, 2022, käyttäjä: NiilaJuhan Added information.
Marko Matalamäki Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2022 Kiitos asiallisista yhteydenotoista. Otin ilmoituksen off-tilaan ja selvitän asian myyjäliikkeessä. Marko
Mikatsygaa Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2022 Mulla oli aikoinaan vastaava ja hiilikuitua oli ainoastaan keula. Runko on tuossa alumiinia ja sen näkee hitsaussaumoista.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään