Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

BMC Crossmachine CX01 one Force 01 Cyclocross, 54, Tampere

Recommended Posts

Kirjoitettu

Brand: BMC

Model: Crossmachine CX01 one Force 01

Short description: Cyclocross

Frame size: 54

Description: Klassista BMC muotoilua oleva hiilikuituinen UCI hyväksytty krossari SRAM force 01 (1 x 11) -osasarjalla ja hydraulisilla jarruilla. Kiekkoina tubeless valmiit DT swiss RR21 db dicut (qr), joissa 160mm levyt. Tällä hetkellä alla 30mm Continental GP 5000:set. Mukaan myös 33mm Schwalben rocket ronit. Kampina Sram Force 172,5mm + Stagesin Carbon GXP wattikampi.

Pyörä vuosimallia 2018. Pyörällä on ajettu pääasiassa maanteitä ja kuntokin on sen mukainen. Pyörällä ei ole kaaduttu, mutta joitain pieniä käytön jälkiä näkyy. Pyörä on hyvin hoidettu. Ketjut, pakka ja renkaat (gp5000) on vaihdettu keskikesällä 2021. Syksyllä ennen varastointia on pyörä huollatettu Servizio Corsella, jolloin keskiölaakeri, takarissat, ohjainlaakerit ja jarrupalat on vaihdettu uusiin.

Itse olen 172cm ja olen ajellut suht' mukavuusasennossa 70mm stemmillä. Pyörä menee pidemmälle, mutta ei paljoa lyhyemmälle. Painoa pyörällä juomapullontelineiden ja polkimien kanssa on aikalailla tasan 8 kg. Mukaan löytyy myös ostokuitti ja ohjekirja. Tästä 5000€ setti kesän rientoihin todella hyvään hintaan.

Kuvan polkimet eivät kuulu kauppaan.

Price: -

City: Tampere

Province: Pirkanmaa

Contact information: -

P4099898.JPGP4099901.JPGP4099907.JPGP4099908.JPGP4099913.JPGP4099914.JPG

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...