Miika68 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2022 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2022 Merkki: DMT Malli: KR3 Lyhyt kuvaus: New Carbon Knit Road Shoe 40.5 Kuvaus: Uudet italialaiset DMT KR3 huippu maantiekengät kapealle jalalle. Kevyet 225g jäykähkö tuulettuva hiilikuitupohja. Sopii niin aika-ajoon kuin sprinttiin. Arvo 195€ Hinta sisältää lähetyskulut Ranskasta Suomeen. https://www.all4cycling.com/en/products/scarpe-dmt-kr3-azzurro?variant=37995688919222 Hinta: 80€ Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: [email protected], +33 0648540108
Miika68 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2022 Voit soittaa mulle huomenna klo 10 alkaen
walther Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2022 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2022 Voitko lähettää minulle osoitteen kokeillakseni niitä. Jos asut Ranskassa, mitä vaihtoehtoja annat minulle varmistaaksesi, että kengät ovat hyvässä kunnossa ja saapuvat tänne?
Miika68 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2022 (Kengät ovat ajamattomat eli täysin uudet. Kapealestinen kenkä. Jos Sidin 40 on sulle liian pieni niin silloin on tämäkin. Voin antaa Keravalta pyöräilypiireissä tunnetun kaverin tiedot joka takaa että en ole huijari. Mietitään yhdessä vaihtoehtoja kenkien sovittamiselle
walther Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2022 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2022 hei, Minulla on kaksi vaihtoehtoa: 1. Olisi mahdollista lähettää kengät tuttavallesi, jotta voin nähdä ne ja lähettää hänelle rahat. 2. Maksan sinulle puolet rahasta (45 euroa) ja lähetät minulle kengät kun olen tarkistanut kenkien kunnon, maksan loput rahat. (45 euroa)
Miika68 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2022 Kiitoksia vaihtoehdoista. Saat kengät vaakuutettuna postin kautta 80€ kuluineen. Paypal maksu tai pankkisiirto tietenkin etukäteen, eihän täällä luotolla kukaan tavaraa myy. Kengät on täällä Ranskassakin myynnissä troc-velo.com:ssa ja kiinnostuneita on kaksi muutakin elikä ei höntyillä. Mikä sun lenkkitossun koko muuten on?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään