Tvuorin Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2022 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2022 (muokattu) Brand: Merida Model: Time Warp Team Short description: Triathlonpyörä Frame size: S Description: Myytävänä Merida Time Warp Team -hiilikuidun täyteinen triathlonpyörä, Koko S Olen ostanut pyörän uutena 2015 (rungon vuosimallista en osaa sanoa) ja käyttänyt sitä vain triathlonkisoissa (1-3 kertaa vuodessa) ja trainerissa. Hihasta vedettynä arvauksena sanoisin pyörän sopivan 170-178 mittaisille. Itse olen 176 cm ja sopii hyvin. Myyn pois tarpeettomana. Vanteet: Fulcrum Red Wind XLR 80 (etuvannetta käytetty ehkä kerran ulkona). Takavaihtaja: Sram force Etuvaihtaja: Sram force Vaihdevivut: Sram SL-Aero TT Kammet: Sram Force, hiilikuituiset, 170mm Cockpit: Koko cockpit stemmiä lukuunottamatta hiilikuituinen. Hiilikuituiset Profile Designin osia (Profile Design Svet Zero Carbon, Profile Design ABS carbon). Satula kuvasta poiketen: Alkuperäinen ProLogo Nago Evo Tri40 TS. Jarrut: TRP Lisäksi mukaan tulee juomapulloteline, Profile Designin aerotankoon liitettävä juomajärjestelmä (muistaakseni FC25) ja jonkin verran ylimääräistä lisä- ja vaihtopaloja cockpitin säätämiseksi. Myös ylimääräiset (alumiiniset s-curve) aeroputket tulevat mukaan sekä yhteensä kaksi SRAMin takapakkaa, joista toinen vähän käytetty. Ketjut taitavat olla jo vaihtoikäiset, mutta tarvittaessa voidaan ketjujen uusimisestakin sopia. Kuvan polkimet ja satula juomapullotelineineen eivät sisälly kauppaan. Takavanne siis etuvannetta vastaava vaikkei se kuvissa näy. Kuljetusaikaisia jälkiä pyörän rungossa on pari, mutta ne eivät vaikuta käyttöön eivätkä ole suuria. Ei kolaroitu ja ikäisekseen hyvässä kunnossa. Price: 1250€ 1100€ City: Espoo Province: Uusimaa Contact information: [email protected] tai YV Muokattu: 24. Huhtikuuta, 2022, käyttäjä: Tvuorin Myyty
Tvuorin Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2022 Hintaa tiputettu.
JykkeTee Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2022 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2022 Moikka, Onko pyörä vielä myynnissä? Etsin valmennettavalle aika-ajopyörää! Terv, Jyrki
Tvuorin Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2022 Hei Jyrki, Kyllä pyörä on edelleen myynnissä. Olisiko jotain lisätietoja mitä vielä pyörästä kaipailet? T.Tuomo
Tvuorin Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2022 Pyörä vielä hetken myynnissä kokonaisena. Jos ostajaa pyörälle ei löydy, puran pyörän osiin, käytän osan osista itse ja myyn loput osista. Hyvää pääsiäistä kaikille! t.Tuomo
Brunodb88 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2022 Hello. Is this still available?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään