jonttu.p Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2022 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2022 Merkki: Sram Malli: Gx eagle 12v. Lyhyt kuvaus: ja liipasin Kuvaus: Sramin abaut yhen kesän ajettu Gx eagle 12v takavaihtaja ja liipasin. Takavaihtajassa naarmuja toki, mutta muuten toimiva peli. Hinta: €85 Paikkakunta: Lappeenranta Maakunta: Etelä-Karjala Yhteystiedot: Yv viestii tai puhelimeen. Nolla 4 nolla 7314272
ape.mat Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2022 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2022 Moi.Voisin ostaa nuo vaihtaja systeemit varaosiks jos vielä vähän voi tinkiä niin ei haittais.Oon lpr.n liepeiltä niin ei tarvi postitella.Riittäiskö 70€?Terv Mika Mattila
jonttu.p Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2022 40 minuuttia sitten, ape.mat kirjoitti: Moi.Voisin ostaa nuo vaihtaja systeemit varaosiks jos vielä vähän voi tinkiä niin ei haittais.Oon lpr.n liepeiltä niin ei tarvi postitella.Riittäiskö 70€?Terv Mika Mattila Moi. Tuu 75egel hakee pois. T. Joonas
ape.mat Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2022 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2022 Moi.Sori kun kesti.Onhan ne vielä myymättä?Missä päin Lappeenrantaa asustelet?Oon Ylämaalta eli kyl tulee liikuttua Lpr.ssa joskus.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään