Ainonen Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2022 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2022 (muokattu) Brand: Rapha Model: Overshoes Short description: Koko s (36-38) Description: Uudet Raphan kengänpäälliset softshell kangasta, tuulenpitävät ja vettähylkivät. Koko s raphan sivujen mukaan 36-38 pyöräilykengille, mutta ovat aika napakan oloiset minun 36 kenkien kanssakin. Price: 45 City: Sipoo Province: Uusimaa Contact information: Muokattu: 8. Huhtikuuta, 2024, käyttäjä: Ainonen
Marinka Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2022 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2022 Moi, meinaatkos, että 37 jalkaan on turha edes haaveilla- jos kerran napakka jo 36 kenkään? Onko näitä käytetty?
Ainonen Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2022 Moikka. Ei ole käytetty kertaakaan. Sanoisin, että tasapohjaisiin 37 koon maantiekenkiin menee kyllä. Minulla ongelmana gravel-kengät, joiden pohja ei tasainen ja siksi liian pienet.
Marinka Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2022 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2022 Oolrait, mulla gravelikengät myös, eli taitaa sit olla liian pienet 🙁
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään