Jukka Tolonen Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2022 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2022 Brand: Ridley Model: Ridley Orion Short description: Laadukas maantienpyörä 900e Frame size: XS Description: Ridley Orion hiilikuituinen maantiepyörä, koko Xs, osasarjat Shimano 105, kiekot RC 30, satula Race (competition team). Pienelle ajajalle. Kysy lisää. Kunto upea. Mukaan polkimet. Mahdollisuus ostaa myös maantienkenkä ja laatukypärä samalla. Price: €900 City: Helsinki Province: Uusimaa Contact information: [email protected]
maijum Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2022 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2022 Hei! Minkä painoinen pyörä on? Saisinko kuvia? Minkä ikäinen pyörä on? Paljonko sillä on ajettu? Onko vaihdettu osia? Voisin käydä katsomassa pyörää ensi viikolla. Asun itse Kirkkonummella. Yt. Maiju Mäkelä
Jukka Tolonen Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2022 On 2/19/2022 at 9:28 PM, maijum said: Hei! Minkä painoinen pyörä on? Saisinko kuvia? Minkä ikäinen pyörä on? Paljonko sillä on ajettu? Onko vaihdettu osia? Voisin käydä katsomassa pyörää ensi viikolla. Asun itse Kirkkonummella. Yt. Maiju Mäkelä
Papukaija Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2023 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2023 Oletko jo myynyt ??Olen noin 162 cm nainen,sopisiko minulle koko??Kaija
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään