Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

MYYTY: Cervélo S5 Team, 54cm (Campagnolo Bora One, SRAM Red, 6,8kg) 3500€

Recommended Posts

Kirjoitettu

912305105e799d3129412670373c2f82.jpg

Kuvaus:

Myydään uudenveroinen Cervélo S5 Team, koko 54cm, jolla on ajettu noin 1500km.

Osasarja: SRAM Red
Kiekot: Campagnolo Bora One

Satula: Specialized Romin Evo

Stemmi: 3T Arx Pro 100mm + Concept EX 110mm (136g)

Ohjaustanko: FSA Nano K carbon compact. (Cannondale edition)

Kampisetti: Rotor 3D Cervélo edition, 175mm (52/36)

Polkimet: Look Keo 2 Max Carbon

Myynnin syynä on ensi keväälle uuden S5:en tilaus.

Itse siirryin S5:een Cannondale Supersix Evon jälkeen kun Evon runko meni rikki kuljetuksen aikana. Olin ensin skeptinen pyörän mukavuuden osalta kun rungon muodot antaisivat ymmärtää että kyseessä on erittäin "kova" pyörä. Halusin kuitenkin kokeilla miltä aero -runko käytännössä tuntuu, ja onko koko virtaviivaisuus vain markkinointipuhetta.

Muutaman kuukauden käytön jälkeen en itse enää ostaisi pyörää jota ei ole aerodynaamisesti muotoiltu.

Cervélo S5 on pyörä joka loistaa enemmän ja enemmän mitä kovempaa ajaa. Alle 30km/h tuntivauhdeissa oli Supersix Evo mukavamman tuntuinen, mutta kun mennään yli 30km/h, niin Cervélo tuntuu selvästi kevyemmältä ajaa.

Itse olen vakuuttunut, ja ensi keväälle on tarkoitus tilata uusi S5.

Pyörän geometria on hieman poikkeava, ja sain ensin hieman hakea sopivaa asentoa. Sain itselleni sopivan ajoasennon käyttämällä satulatolpan etummaista asentoa.

Kuvassa satula on 73cm korkeudella, satulan kärki on 6cm keskiön takana ja satulan ja ohjaustangon välinen korkeusero on 7cm. Satulan kärjestä ohjaustangon keskelle on 52,5cm.

Itse olen 178cm pitkä ja jalan sisämitta on 83cm.

Kuvassa olen photoshopannut haarukan kaulaputken pois stemmin yläpuolelta. Todellisuudessa kaulaputkea on vielä noin 1,5cm stemmin yläpuolella.

Pyörän mukana tulee kuvassa oleva 100mm 3T stemmi, sekä nyt pyörässä kiinni oleva 110mm stemmi. Voin myös laittaa mukaan Garminin telineen, mikäli sille on tarvetta.

Pyörän paino on 6,7-6,8kg ilman polkimia, ja 7kg kuvassa olevalla kokoonpanolla.

Lisäkuvia saa pyynnöstä.

Hintapyyntö:

3500€ Bora One kiekkojen kanssa.

2500€ ilman kiekkoja.

Molemmat hinnat sisältävät rahdin.

Nîmes, Ranska.

Yhteydenottotapa: 
[email protected] tai +33 7 60 57 00 51

• 7 months later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...