Mika M Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2022 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2022 Brand: Boardman Model: Race Short description: Sram Rival 1x + Tehomittari Frame size: M Description: Hyvä vaihtoehto uudelle pyörälle kurakelin harjoitteluun, työmatkatempoon, tms. Kokosin käytettyyn runkoon uusia sekä oman varaston ylijäämäosia. Ostotositteet löytyvät, ei varastettua tavaraa. Huom: kulutusosat ovat uusia, ei ajettu metriäkään! Pyörässä on Powertap G3 -tehomittari, joka on yksi parhaista tehomittareista (ei tee tehopiikkejä, tarkkuus hyvä, jne.) Isommalla etulimpulla ja ilman lokareita menee vaikka maantiekisaankin. Mahdollisuus ostaa myös kisakiekkoja, jos tarvetta. Kokoonpano: Runko: Boardman Race, alumiinia, osittain sisäinen vaijerireititys. Koko: M. Geometria on rento. Luulen, että sopii 170-180 cm:n mittaiselle kuljettajalle, jalan sisämitta 82-88 cm. (Itse olen 172.5 cm, jalan sisämitta 84 cm, sopii täydellisesti.) Keskiölaakerit: Sram GXP, BSA68 (uusi) Kampisarja: Sram Rival 1, 42-piikkinen X-Sync -ratas (uudet) Etuhaarukka: Boardman, hiilikuitua, kartioitu hiilikuituinen ohjainputki väri: Midnight Metallic Blue headset: FSA satuputki: Boardman, alumiinia kiekot: Easton/takanapa CycleOps Powertap G3 -tehomittarilla (uusi paristo) renkaat: Panaracer Gravelking Slick 700x28C (uudet), Vittoria Competition latex -sisärenkailla (uudet), runkoon mahtuu ilman lokasuojia selkeästi leveämmät renkaat tanko: Pro Discover (uusi), Procraft tankonauha (uusi) kahvat: Sram Rival 1 (uudet) stem: FSA Omega 120 mm (tai ostajalle sopiva lyhyempi tai pidempi tarpeen mukaan) satula: Selle Italia SLR Superflow tai pehmeämpi saman merkkinen geelisatula pullotelineet: 2 kpl, erittäin tukevat, pullo ei putoa tarvikkeet: USB-ladattavat, laadukkaat Botrager huomiovalot, jotka näkyvät myös valoisassa ja niille integroidut kiinnikkeet. Garmin -pyöräilytietokoneen pidike. Lokasuojat (uudet). pikalinkut: Shimano rataspakka: Sram PG-1130, rattaat 11-42 (uusi) ketju: Sram PC1130 (ajettu 300 km toisessa pyörässä, jonka jälkeen pesty tehdasrasva pois bensalla ja vahattu) takavaihtaja: Sram Rival 1, pitkä häkki (uusi) jarrut: Tektro R359 jarrupalat: Ei tietoa merkistä. Kunto ok, lasittunut pinta hiottu pois. Price: Korkein tarjous City: Pirkkala Province: Pirkanmaa Contact information: Soita: nolla viis nolla 910 88 89
Recommended Posts