Papukaija Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2022 Tervehdysj JUTTA....Onko pyörä vielä myynnissä?Kaija
JuttaN Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2022 Hei, on kyllä. Lähetätkö minulle yksityisviestiä, jos pyörä kiinnostaa
Papukaija Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2022 Olet 169cm,minä 162 taitaa olla liian iso minulle,Kaija
Papukaija Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2022 Kaija tervehtii...Muutama asia:1.Olen Oulussa asuva nainen,162cm.2.Olen etsinyt,hakenut,haravoinut itselleni sopivaa maantiepyörää.3Matka on pitkä,enkä pääse kokeilemaan sopivuutta omaan kehooni,olen lyhyt,pyörät isoja tai ei oleolemassakaan sopivaa...4.Pyörä pitäisi paketoida hyvin ettei rikkoonnu ja haetuttaa MATKAHUOLON kautta,maksu on noin 60 euroa.5.Hinta ei ole iso,mutta tinkaan kuitenkin,mikä on viimeinen hintasi,jos kaupoille lähdetään6.Nyt just ei muuta,mutta odotan vastauksia. PS.VOITKO KUVITELLA ,ETTÄ PYÖRÄ IHAN OIKEASTI ISTUIS MINULLE? Kaija
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään