OLDTHREE Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2022 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2022 Brand: merida Model: scultura 400 Short description: kuin uusi Frame size: 50cm Description: Melkein kuin uusi maantiepyörä, ajettu alle 500 km. Hiilikuituhaarukka, shimano105 vaihteistosarja, 8,6 kg. Ostettu kesäkuussa 2018, juuri tehty huolto, täydellisessä kunnossa. Myydään koska ei vastaa kokoa, sopii 168-178cm. Alkuperäinen hinta 1299 euroa. http://www.bikeroar.com/products/merida/scultura-400-2017/green-anthracite-47cm Price: €699 City: Vantaa Province: Uusimaa Contact information: pm
Gona Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2022 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2022 Terve! Pyöräsi saattaisi juuri ja juuri sopia minulle, olen 171cm. Voisin hieroa kauppaa huomenna tai torstaina, sillä työkaverini on duunissa Hesassa nämä päivät ja liikkeellä pakulla johon pyörä mahtuisi. Tarjoan tähän vuodenaikaan 600e. Mika
Gona Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2022 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2022 Terve! Pyöräsi saattaisi juuri ja juuri sopia minulle, olen 171cm. Voisin hieroa kauppaa huomenna tai torstaina, sillä työkaverini on duunissa Hesassa nämä päivät ja liikkeellä pakulla johon pyörä mahtuisi. Tarjoan tähän vuodenaikaan 600e. Mika
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään