mrjl123 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2022 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Felt Malli: F5 Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: 58 Kuvaus: Myynnissä uuden pyörän tieltä erittäin hyvänä pidetty Felt F5 maantiepyörä täydellä Shimanon 105 osasarjalla. Pyörään on vaihdettu Prime RR-50 hiilikuituiset aerokiekot 25mm GP5000 kumeilla. Kesällä 2022 ajeltu alle 500km, huollettu alkukaudesta ja samalla vaihdettu uudet renkaat. Runko erinomaisessa kunnossa, ei kiveniskemiä tai kolhuja. Kiekoissa satunnaisia kosmeettisia jälkiä kiveniskemistä, mutta ei halkeamia. Kesällä 2021 vaihdettu uusi takavaihtaja ja vaihtajan korvake hajonneen tilalle. Mukaan myös alkuperäiset vanteet renkaineen. Myydään pakettina, en myy kiekkoja erikseen. Hintaan ei sisälly polkimet, pullotelineet eikä Garminin teline/mittarit. hp. 1300€ // vain nouto Helsingistä Hinta: 1300 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yhteydenotot YV tai O4O 1962162 Muokattu: 20. Syyskuuta, 2022, käyttäjä: mrjl123 Hintaa korjattu
DzeiPee Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2022 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2022 Olen 190cm pitkä, mutta pitkäselkäinen ja noi laskurit antaa runko suositukseksi 58. Mulla ei ole Feltin rungoista kokemuksia mitä luulet onko toi runkokoko liian pieni minulle?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään