ilkki Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2022 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Giant Malli: Revolt Advanced Carbon 2021 Lyhyt kuvaus: Gravel, M / Vaihto teräs runko Kuvaus: Myydään Giant Revolt Advanced hiilikuitu gravel 2021 runko. Runko on M kokoa ja Giantin mukaan sopii 169 - 181cm kuskille. Itse olen 178 ja runko on minulle sopiva. Menee varmasti pidemmällekin sillä itse olen käyttänyt pyörää 70mm stemmillä. Olen ostanut rungon uutena ja ajanut sillä yhden kesän. Kunto on todella hyvä. Keulan ruotoputki ja tolppa on lyhentämättömiä. Rungolla ei ole kaaduttu eikä runko ole ikinä ottanut mitään iskuja vastaan. Mukaan tulee: - Runko - Keula - Ohjainlaakeri - Keskiö - 12mm läpiakselit (142x12 & 100x12) - Satulatolppa hiilikuitu - 90mm stemmi giant Tässä hiukan muita speksejä: Flatmount jarru kiinnitys Väri vaalean harmaa / musta 700 x 45 taakse, eteen enemmän 650B x 2.0 taakse, eteen 2.25 Kiinnitykset kolmelle juomapullolle Keulassa myös kiinnityspaikka tarvikkeille Sisäiset kaapelin viennit Integroitu chainstay protector Integroitu suoja rungon alaputkeen / keskiöön kiveniskuja varten Liitteenä pari kuvaa omista setupeista. Toisessa 700c 42mm WTB Resolute renkaat ja toisessa kuvassa 650B takana 2.0 rengas ja edessä 2.25 rengas. Kysymällä lisätietoa. Runkosetin lähetys onnistuu. Tällä hetkellä runkosetti on Rovaniemellä, mutta on mahdollista lähettää Helsinkiin sukulaiselle josta nouto myös onnistuu. Vaihto teräs gravel runkoon myös mahdollista. Hinta: 1200€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yksityisviestillä Muokattu: 20. Tammikuuta, 2022, käyttäjä: ilkki
Samuli87 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2022 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2022 Kuinka paljon tuolla 2.0 x 650B renkaalla jää takahaarukkaan tilaa?.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään