Juhhhou Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2021 Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2021 Merkki: Mondraker Malli: Foxy Lyhyt kuvaus: 27,5" täysjousto, hintaa alas Rungon koko: L Kuvaus: Hintaa tarkasteltu ja pudotettu! Myydään hyväkuntoinen 2018vuosimallin Foxy. Kiekkoina 27,5", joustoa 150mm ja runko tosiaan kokoa L, itse olen n.182cm pitkä ja menee oikein mainiosti varmasti myös n. +-10cm kaverille mistä kukin tykkää. Itsellä pyörä ollut niin polkujyränä kuin bikepark touhuissa ja toimii kyllä hyvin kummassakin! Muutamia päivityksiä tehty: Jarruina edessä Sram Guide R ja takana Sram Code R (uusittu 2021 kesällä), molemmat 4 mäntäisiä. Cane Creek Forty ohjainlaakeri, Shimano SLX takapakka, E13 kiekot sekä Enduro Bearing MAX linkustolaakerit. Pyörää huollettu asianmukaisesti ja pidetty fiksusti, ainoana negatiivisena asiana takakiekkoon tullut pieni kivenisku. Edessä litkutettu rengas, mutta taakse olen laittanut varmuudenvuoksi sisurin. Ei vaikuta kuitenkaan pyörän toimintaan. Tästä myös kuvissa hieman osviittaa. Osalistaa vielä vakio osien suhteen: Etuhaarukka: RockShox Reba RL, Solo Air, 110x15mm axle Takaiskari: RockShox Monarch RT, Solo Air 200mm x 57mm Satulatolppa: Onoff Pija Dropper, 387mm length x 125mm travel Takavaihtaja: Sram NX type 3 Jos mielenkiinto heräsi niin tervetuloa koeajolle. Hinta: 1700 Paikkakunta: Riihimäki Maakunta: Kanta-Häme Yhteystiedot: 0403557038
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään