pxi Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2013 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2013 Myynnissä seuraava maantierunkosetti:Runko: Amoeba Hussar 2007, Alu, 52cm slopingSatulatolppa: AmoebaSatula: Selle Italia SLR Gel FlowKammet: Ultegra, 172.5mmRattaat: 52-39Keskiö: Dura-AceEtuvaihtaja: 105Kiekot: Shimano WH-R550 (105-sarjan kiekot?)Takapakka: SLX 11-28, 9-speed, ei kuvassaRenkaat: Michelin Pro Race 2Haarukka: EC90 Aero, täysin kuitua.OhjainlaakeriOhjaustanko: BBB alu 31.8mmKahvat: Tiagra 9-speed Kyseessä on siis lähes koko pyörä. Puuttuu vain ketju, takavaihtaja, vaijerit ja polkimet. Olen itse 174/78cm, eli persjalkainen, ja pyörä oli minulle pitkäselkäisenä sopiva 120mm stemmillä. Kaulaputkea ei ole kovin paljoa jäljellä, joten suosittelen tuohon korkeintaan n. 34mm korkeaa stemmiä. Joko stemmi tai tanko pitää vaihtaa, sillä tanko on ylikoon ja stemmi normikoon. Mukaan saa myös ohjainlaakerin kannen, joka on kuituekspertti Samu Ilosen käsintekemä ja painaa vain 0.9 grammaa. Rungossa on pari pientä maalijälkeä mm. kaapelihankauksesta.Myyn, koska vaihdoin uuteen täyskuiturunkoon.Hintapyyntö: 666 €Paikkakunta: OuluYhteydenottotapa: PM tai o4o7394oo3
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään