Lakupapu Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2021 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2021 Merkki: Mondraker,Pole Malli: Foxy,superfoxy,evolinkki Lyhyt kuvaus: . Rungon koko: M/L Kuvaus: eli hakusessa 180senttiselle kaiffarille joku heistä! Tarjoukset [email protected] / 0504432254 Haku onnistuu uusimaa/pirkanmaa Hinta: €99999 Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: 050 443 2254 Ilmari750&gmail.com
ksuomi Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2021 Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2021 Moi! Sinulla on hakusessa trail-/enduropyörä? Minulla on Pole Evolink 140. Se on minun käyttöön vähän turhan raju pyörä ja olen ajatellut hankkia vähän enemmän XC henkisen pyörän. Olen kokoonpannut Polen itse. Osat on ostettu uutena. - Osasarjana on Sram GX 12-vaihteinen. - Jarrut on Hope 3E4 enduro jarrut, Hope floating levyillä, edessä 200 ja takana 180. - Keula on Cane Creek Helm Air 150mm. Laakerit on Cane Creek. - Takaiskari on Cane Creek DB air CS. Takana on joustoa 140mm. - Kiekoissa on FCF38 carbon kehät ja Hope Pro 4 navat, DT Swiss race pinnoilla, messinki nippeleillä. Nämä on uudet, ajettu yksi 20 km lenkki. - Renthal 800mm leveä, 35 nousulla oleva ohjaustanko. - Hissitolppa on SDG tellis. - Renkaat on Spezialized Butcher trail 29x2,6 edessä ja Spezialized Eliminator trail takana, molemmat litkutettuna. - Polkimet on Crankbrothers Mallet. - Väri on musta ja jarrut ja navat on punaiset. Keula ja takaiskari on parhaillaan huollossa Fillariosa Oy:ssä. Ne pitäis tulla tänään tai huomenna joten saan pyörän koottua ja otettua ajan tasalla olevat kuvat. Jousituksen puslat on tarkastettu ja hyviksi havaittu kun purin jousituksen. Pyörä on ollut kuntoilu ajossa poluilla, sillä ei ole kilpailtu. Bikeparkissa olen käynyt pari kertaa mutta en ajanut hyppyreistä. Rungossa on muutama naarmu maalissa muistona ajosta, mutta vaurioita ei ole. Pyörä on pesty aina ajon jälkeen ja säilytetty lämpimässä varastossa. Tässä olis todella hyvä ja vahva pyörä vaikka Enduro kisoihin. Hintapyyntö on 4900€. Pyörä on Paimiossa. Jos pyörä alkoi kiinnostaa niin ota yhteyttä. terveisin Kai Suomi Nauristie 125, 21530 Paimio puh. nollviisnoll5171549 email. kaisuomi66 ät gmail piste com
Lakupapu Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2021 4 tuntia sitten, ksuomi kirjoitti: Moi! Sinulla on hakusessa trail-/enduropyörä? Minulla on Pole Evolink 140. Se on minun käyttöön vähän turhan raju pyörä ja olen ajatellut hankkia vähän enemmän XC henkisen pyörän. Olen kokoonpannut Polen itse. Osat on ostettu uutena. - Osasarjana on Sram GX 12-vaihteinen. - Jarrut on Hope 3E4 enduro jarrut, Hope floating levyillä, edessä 200 ja takana 180. - Keula on Cane Creek Helm Air 150mm. Laakerit on Cane Creek. - Takaiskari on Cane Creek DB air CS. Takana on joustoa 140mm. - Kiekoissa on FCF38 carbon kehät ja Hope Pro 4 navat, DT Swiss race pinnoilla, messinki nippeleillä. Nämä on uudet, ajettu yksi 20 km lenkki. - Renthal 800mm leveä, 35 nousulla oleva ohjaustanko. - Hissitolppa on SDG tellis. - Renkaat on Spezialized Butcher trail 29x2,6 edessä ja Spezialized Eliminator trail takana, molemmat litkutettuna. - Polkimet on Crankbrothers Mallet. - Väri on musta ja jarrut ja navat on punaiset. Keula ja takaiskari on parhaillaan huollossa Fillariosa Oy:ssä. Ne pitäis tulla tänään tai huomenna joten saan pyörän koottua ja otettua ajan tasalla olevat kuvat. Jousituksen puslat on tarkastettu ja hyviksi havaittu kun purin jousituksen. Pyörä on ollut kuntoilu ajossa poluilla, sillä ei ole kilpailtu. Bikeparkissa olen käynyt pari kertaa mutta en ajanut hyppyreistä. Rungossa on muutama naarmu maalissa muistona ajosta, mutta vaurioita ei ole. Pyörä on pesty aina ajon jälkeen ja säilytetty lämpimässä varastossa. Tässä olis todella hyvä ja vahva pyörä vaikka Enduro kisoihin. Hintapyyntö on 4900€. Pyörä on Paimiossa. Jos pyörä alkoi kiinnostaa niin ota yhteyttä. terveisin Kai Suomi Nauristie 125, 21530 Paimio puh. nollviisnoll5171549 email. kaisuomi66 ät gmail piste com Vastasin @mailiin
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään