mhkortel Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2021 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2021 (muokattu) Spoiler Merkki: Fuji Malli: Altamira 1.0 Lyhyt kuvaus: Dura-Ace Rungon koko: M/L, 53 cm (vaakaputki eff. 56 cm) Kuvaus: Erittäin hyväkuntoinen, ~3000 km ajettu hiilikuiturunkoinen maantiepyörä Dura-Ace vaihtajilla & kahvoilla (2x10). Jarrut: Oval concepts 700 Kiekot: Oval concepts W535 semiaero Renkaat: Continental GP5000 25 mm, Tuboliton sisureilla Kammet: Rotor3Df (53/39t) Pakka: Ultegra 11-25t Pyörä on vuosimallia 2012, mutta otettu käyttöön v. 2017 ja ollut hyvin maltillisella käytöllä. Renkailla on ajettu <1000 km ja kaikki vaijerit ja kuoret on hiljattain vaihdettu uusiin Dura-Ace versioihin. Stemmi on 100 mm ja voin vaihtaa sen tarvittaessa lyhyempään. Halutessaan mukaan saa myös alkuperäisen satulatolpan, jossa setbackiä. Rungosta olen yhden pienen jäljen löytänyt. Itse olen ~174 cm lyhyt ja koen että runko on hieman iso minulle. Painoa on tehtaalta lähtiessä ollut 7 kg. En ole punninnut, mutta tuskin se on ainakaan siitä noussut. Polkimet ja pullotelineet ei kuulu kauppaan, mutta kuvissa näkyvän Polarin kadenssianturin voi saada mukaan. Kaupat mieluiten kasvotusten ja toimitustapana nouto Kuopiosta. Voin laittaa myös Matkahuollon kautta etukäteismaksulla ja ostajan vastuulla. Linkki aiempaan myynti-ilmoitukseen: https://www.fillaritori.com/topic/91638-myyty-fuji-altamira-10-2012-53cm-dura-ace-uusi-kangasala/ Linkki valmistajan sivuille: https://archive.fujibikes.com/2012/Fuji/altamira-102 Hinta: myyty Paikkakunta: Kuopio Maakunta: Pohjois-Savo Yhteystiedot: YV Muokattu: 1. Toukokuuta, 2022, käyttäjä: mhkortel Myyty
mhkortel Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2022 Kevät tulee! Hintaa alemmas. Myydään viimeisessä kuvassa näkyvällä alkuperäisellä satulalla.
mhkortel Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2022 Nostellaan. Myynnin syy on tosiaan muutto etäämmälle asfalttireiteistä sekä mahdollisuus työsuhdegraveliin.
simo1 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2022 Moi,olisin kiinnostunu pyörästä.voisitko soitella 0445995260.
mhkortel Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2022 (muokattu) Nosto. Hintaa pudotettu. Muokattu: 23. Huhtikuuta, 2022, käyttäjä: mhkortel
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään