Larppa12 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2021 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2021 (muokattu) Merkki: Focus Malli: Crater Lake TX Ltd 2018 Lyhyt kuvaus: Hybrid-pyörä Rungon koko: M/50 Kuvaus: 24-vaihteinen sporttinen jokapäiväiseen käyttöön suunniteltu kevyt ja näyttävä hybridipyörä rennolla ajoasennolla ja uudistetulla runkomallilla hiekka- ja asvalttiteille. Shimanon vaihteisto, laadukkaat SKS:n aisalokasuojat sekä tehokkaat nestelevyjarrut. Ajomukavuutta lisäävät pistosuojatut renkaat ja joustohaarukka. Ollut vähäisellä käytöllä, muuten hyvässä kunnossa, mutta pieni ruostumakohta (näkyy kuvissa). Pyörän puhdistus ennen myyntiä. Pyörän Ovh 690 e. Hinta: €200 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Muokattu: 17. Huhtikuuta, käyttäjä: Larppa12
teitavarten Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2022 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2022 Moi! Onko noin minkä kokoisella ihmisellä ollut käytössä? ETsin tyttärelle pyörää, mutta tää koon arviointi on mulle ihan hepreaa.. T. Elina Mäkinen, Viitasaari
Larppa12 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2022 Moikka, Pyöräliikkeen kokotaulukon mukaan tämä koko on suunnattu 166 – 176cm. Itse olen 174cm pitkä ja ollut hyvän kokoinen Yt, Karoliina
teitavarten Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2022 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2022 Ok, kiitos vastauksesta, voisi olla jopa ihan sopeva. Mutta mitä kohtaa tarkoitat ruosteella? Mun sisko olisi Helsingissäkin tänään, voisi jopa hakea samantien, jos aikataulut sattuisi natsaamaan ja mikäli kauppoihin päästäisiin. T. Elina
Larppa12 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2022 Pahoittelut, että kesti hieman vastata. Ruostetta on tuossa takarenkaan keskiosassa olevassa pienessä kahvassa (musta) vähän mutta yleisilmeeltä- ja kunnolta pyörä hyvässä kunnossa. Tänään olen poissa valitettavasti koko pvn kotoa, mutta jos olette kiinnostuneet ostamaan/tulemaan katsomaan pyörää niin voin toki varata tätä teille. Ja voin esim. huomenna laittaa lisäkuvia tai muuta jos tarvetta.
Kiba Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2022 Moikka! Onko tämä edelleen myynnissä? Yt, Kiia
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään