Juuso. Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2021 Merkki: Pole Malli: Evolink Lyhyt kuvaus: päivitetty 1.3 -> 1.4 versioon Rungon koko: M-koko Kuvaus: Tästä erittäin kova trail/endurotykki Suomen maastoihin. Pyörä oli alunperin Evolink 1.3, mutta pyörä on päivitetty vastaamaan täysin Evolink 1.4 geometriaa (uusi takaiskarin pituus 210x55mm ja -2º angle set). Joustoa takana 144mm, edessä 160mm. Rungon koko on K2, eli M. Polen pyörät ovat tunnetusti pitkiä ja vastaa monen merkin L-kokoa, Pole suosittelee K2 kokoa 170-185cm kuskille. Itse olen 180cm ja pyörä tuntuu sopivalta. Lisää geometriasta löydät täältä: https://polebicycles.com/evolink/evolink-1-4/ Takana EXT-laatuiskari joka on melkeinpä parasta mitä rahalla saa. Takaiskari on huollettu keväällä Italiassa. Iskarissa on nyt kiinni 450lbs jousi, joka on passeli 80kg kuskille. Kevyemmälle kuskille tulee 400lbs jousi mukaan. Muilta osin pyörä on juuri täysin läpikäyty ja huollettu: kaikki laakerit ja vapaaratas putsattu ja huollettu, keulalle tehty täyshuolto, hissitolppa huollettu, jarrut huollettu, kiekot rihdattu ammattilaisen toimesta ja uusi takavaihtaja. Huoltojen jälkeen ei ole ajettu yhtään. Vuosimalli 2019, olen toinen omistaja ja minulla pyörä on ollut joulukuusta 2019 lähtien. Osalistaa: - Iskari EXT Storia LOK V2 Coil (450lbs jousi, 400lbs mukaan) - Keula: Rockshox Lyrik Ultimate RCT3 (charger 2) - Jarrut: Sram Code RSC, 200mm levyt edessä ja takana - Tanko: Race face chester Ø35m 20mm rise - Stemmi: Race face chester Ø35m 40mm - Gripit: Ergon ge1 - Headset: Works Components -2º angleset - Satula: Pole “cheek” Ukko Kokkonen design - Dropper: Brand X 170mm - Voimansiirto: Sram GX eagle vipu, XG-1275 eagle takapakka (10-50), UUSI GX Eagle takavaihtaja 12spd - Kammet: Sram GX eagle - Ketjuohjuri: Oneup - Polkimet (kuuluu kauppaan): Oneup composite pedals - Etukiekko: DT Swiss M1900 boost 29" - Takakiekko: Race Face Aeffect R30 boost 29", Sram XD vapari - Renkaat: takana Maxxis Agressor Exo ja Panzer Evo insertti, edessä Maxxis Minion DHF Exo 3c MaxxTerra Mukaan 400lbs kierrejousi, varajarrupalat, ja hieman muuta sälää. Kulkeutuu ensi viikolla tarvittaessa Joensuuhun. Tästä valmis peli kovaan ajoon ja ei tarvitse hetkeen huoltaa. Evolinkkiä ei saa tällä hetkellä kuin runkosetteinä, ja hinnat alkaen 1900e. Hinta: 3000€ Paikkakunta: Siilinjärvi Maakunta: Pohjois-Savo Yhteystiedot: yv, puhelin: 0505538072
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään