Kumppis Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2021 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2021 Hei! Sinulla on siistin näköinen peruspyörä. Minkä ikäinen ja minkä verran ajettu? Pyörä on siis Pietarsaaressa? Etsiskelen peruspyörää ensi kevääksi. Terv. Juhani Kumpusalo, Nivala
Kumppis Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2022 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2022 Terve! Olen kiinnostunut pyörästäsi. Onnistuuko käydä katsomassa?
Sander81 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2022 1 tunti sitten, Kumppis kirjoitti: Terve! Olen kiinnostunut pyörästäsi. Onnistuuko käydä katsomassa? Hei! Pyörä on kaksi vuotta vanha. Matkustellut vähän. Käytetty vain kesällä. Olen kotona tänään ja huomenna. Milloin voit tulla?
Kumppis Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2022 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2022 Huominen voisi olla mahdollinen. Onko pyörä Pietarsaaressa?
Kumppis Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2022 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2022 Mikä on osoite? Puhelinumerosi ei ole käytössä. Mikä on oikea puhelinnumerosi? Onko sinulla pyörän ostokuittia?
Sander81 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2022 7 minuuttia sitten, Kumppis kirjoitti: Mikä on osoite? Puhelinumerosi ei ole käytössä. Mikä on oikea puhelinnumerosi? Onko sinulla pyörän ostokuittia? Pyörä Pietarsaaressa. Valitettavasti kuitti on kadonnut, mutta alkuperäisen lukon avain löytyy. Tämä numero on käytössä 0466813594
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään