Nalle61 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2021 Merkki: Bianchi Malli: C2C 928 Carbon Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä uuden alta pois Rungon koko: 58 Kuvaus: Vanha fillari uuden alta pois. Koko muistaakseni 58. Käytöstä johtuvaa luonnollista kulumaa, mutta ehjä. Polkimet ei kuulu kauppaan. Osia on ajan saatossa vaihtunut, mm. keskiö ja kampisatsi, kiekot, ohjainlaakeri vaijereita, ketjuja jne. kulutusosaa. Renkaat kehnot. Pariin vuoteen ei ole juuri tullut kilsoja kun olen ajellut enemmän maastopyörälläni. Fillari on Salossa Perniössä. Hinta: 450 € Paikkakunta: Salo Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: Yhteydenotot mieluiten sähköpostilla, kun en aina pääse vastailemaan puhelimeeni. e-Mail: nalle(ät)nallegraf.fi Puh. 0400 4 kolme 8 789
EskoH Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2021 Moi, Olen kiinnostunut pyörästä, koko mietityttää. Olen 184cm paikkeilla. Mitenkä mahtaa passata? T. Esko Hirvinen 0400510314 Lieto
Nalle61 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2021 2 tuntia sitten, EskoH kirjoitti: Moi, Olen kiinnostunut pyörästä, koko mietityttää. Olen 184cm paikkeilla. Mitenkä mahtaa passata? T. Esko Hirvinen 0400510314 Lieto Moi. Valitettavasti pyörä on nyt myyty.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään