markusf Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2021 Brand: Canyon Model: Nerve Al+ Short description: 150mm täysjousto Frame size: S Description: Hienossa kunnossa ja hyvillä komponenteilla oleva S-koon täysjousto 170cm mittaiselta kuskilta jolle hankittiin isompi pyörä. Säännöllisesti huollettu ja hyvin pidetty. 150 milliä joustoa ei lopu kesken ja Continentalin Der Kaiserit takaavat pidon hankalammassakin maastossa. Pyörä on nykymuodin mukaisesti 1x, mutta etuvaihtajan rattaineen saa halutessaan mukaan. Testi saksaksi (https://www.mountainbike-magazin.de/mtb/testbericht-canyon-nerve-al-7-0-modelljahr-2013/) Pyörä sijaitsee Nurmijärvellä mutta kulkeutuu syys-lokakuussa tarvittaessa Kalpalinnaan tai Sappeelle. Price: 800€ City: Nurmijärvi Province: Uusimaa Contact information: yv tai o4o-5683068
Hillomunkki Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2021 Moi, onko tää 27,5 vai 29?
Niklas_Rose Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2021 itse olen 154cm kuinka pitkään pyörä olisi sopiva minulle?
markusf Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2021 Nykyinen käyttäjä on 170cm ja alkaa olla varmasti ensi kesänä siinä rajoilla. Omista mieltymyksistä, ajomaastosta ja mittasuhteista toki kiinni.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään