janib Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2011 Myynnissä Yokon lyhythihainen ajopaita koko L ( pientä kokoa n. 175-180cm ajajalle). Itse olen 180cm ja sopii minulle juuri ja juuri. Takana kolme taskua. Paitaa käytetty kaksi kertaa, koska sain uuden ajopaidan. Paidan väritys on limenvihreä, jossa menee valkoinen raita.Kuvia laitan s-postin kautta.Jos kiinnostuit niin pistä viestiä s-postiin: [email protected] Myyjä: Jani
snowfake Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 Myynnissä Yokon lyhythihainen ajopaita koko L ( pientä kokoa n. 175-180cm ajajalle). Itse olen 180cm ja sopii minulle juuri ja juuri. Takana kolme taskua. Paitaa käytetty kaksi kertaa, koska sain uuden ajopaidan. Paidan väritys on limenvihreä, jossa menee valkoinen raita.Kuvia laitan s-postin kautta.Jos kiinnostuit niin pistä viestiä s-postiin: [email protected] Myyjä: JaniOotko miten suurikokoinen muuten?
janib Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 Olen 65kg painava ja muutenkaan lihasta yläkropassa ei kauheasti ole
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään