Kevätpäivä Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2021 Merkki: Olmo Link S Malli: Veloce Mix 10 Lyhyt kuvaus: Hiilikuitu, maantie, 8,5 kg Rungon koko: S Kuvaus: Erinomaisessa kunnossa oleva ja vähän ajettu italialainen maantiepyörä, ns. kilpapyörä. Runko on kokonaan hiilikuitua. Pyörä painaa noin 8,5 kg. Rungon koko S, satulaputken pituus 44,5 cm. Vaakaputken pituus 51,5. Akseliväli 97. Emäputken korkeus 11,5 cm. Olen itse 167 cm pitkä, pyörä on minulle Hgin Velosportissa tehty. Campagnolon vaihteet, Velocen vaihtajat, etukiekot 50/34, takana 10. Poljinten toisella puolen lukkopolkimet, toisella tavalliset. Vaihdettu jo melko uutena lyhyempi stemmi, alkuperäisen saa mukaan. Mukaan tulee myös varakumi, matkapumppu ja alkuperäinen ohjekirja. Pyörällä ei ole kaaduttu. Vaikka olen ajanut vähän, olen kuitenkin huollattanut pyörää Hgin Velosportissa. Viimeisen 255 euron huollon jälkeen (vaihdettiin molempiin kiekkoihin kumit) ajettu 20 km. Talvet on pyörää säilytetty lämpimässä. Kuitti on. Hinta: €1195 Paikkakunta: Joensuu Maakunta: Pohjois-Karjala Yhteystiedot: Yv.
Kinneri Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2021 Hei Onko pyörä vielä myynnissä? M
Kevätpäivä Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2021 Huomenta On se, haluatko kokeilla? Olen juuri lähdössä Joensuuhun. Voisin tuoda fillarin mukanani jos haluat siellä koeajaa. Tai sitten myöhemmin täällä Kontioniemessä. Sorgen, kun vastaan vasta nyt. Tieto viestistäsi tuli vasta nyt s-postiini. t. Anne
Kinneri Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2021 5.9.2021 klo 11.16, Kevätpäivä kirjoitti: Huomenta On se, haluatko kokeilla? Olen juuri lähdössä Joensuuhun. Voisin tuoda fillarin mukanani jos haluat siellä koeajaa. Tai sitten myöhemmin täällä Kontioniemessä. Sorgen, kun vastaan vasta nyt. Tieto viestistäsi tuli vasta nyt s-postiini. t. Anne Hei Ei tule katsottua kovin tiiviisti näitä viestejä. Voit laittaa txt, niin vois katsoa kokeilua. Olen päivisin yliopistolla mutta kun olen autolla liikenteessä, voin käydä Kontioniemessä ihan hyvin mutkan. Mikko
Kevätpäivä Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2021 19 tuntia sitten, Espoonmiäs kirjoitti: Onko myynnissä? Hei, on. Haluatko tulla kokeilemaan? Terveisin Anne
Kinneri Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2021 Terve Ostin juuri pyörän, joten en taida häiritä enempää. Mikko
APo1 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2022 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2022 Hei. Vieläkö pyörä on myynnissä?
Kevätpäivä Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2022 Hei Kyllä se on. Odottaa tuolla lämpimässä varastossa ostajaa.
APo1 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2022 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2022 1 tunti sitten, Kevätpäivä kirjoitti: Hei Kyllä se on. Odottaa tuolla lämpimässä varastossa ostajaa. Kiva juttu 🤗. Voinhan varata tämän ja sopia toisen osapuolen kanssa pikku hakureissusta 😁😅.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään