Markuzzi Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2021 Merkki: Radon Malli: QLT Race 5.0 Lyhyt kuvaus: täysjousto 26" vm. 09, 650€ Rungon koko: 18" M/L Kuvaus: Toinen omistaja myy hyvillä osin varustetun ja isosti huolletun Radonin XC-täysjoustopyörän. Ajettu maltillisesti, ollut minulla 6 vuotta satunnaisessa lenkkikäytössä ja aiempi omistaja kertoi ajaneen n. 2500 km. Pientä käytön jälkeä, mutta yleisilme siisti ja kaikki toimii. Säilytetty sisällä. 2021 keväthuollossa huollettu keula, jarrut & vaihteiston säätö (kuitti on). 8/2021 alkuperäisen takaiskarin antauduttua hankin uuden Rockshox Monarch -takaiskarin alkuperäisellä mitoituksella (190€ kuitti on). Ei välitöntä huollon tarvetta, kalleimmat on nyt tehty. :) Runkokoko: 18" (180cm molemmin puolin) Keula: Rock Shox Reba Race U-Turn Poploc, joustoa 90-120mm, huollettu 2021 Takaiskari: Rock Shox Monarch R, uusi 2021 Kiekot: Mavic Crossride Disc Jarrut: Formula RX, edessä 180mm ja takana 160mm levy, uudet jarrupalat Kammet, etuvaihtaja ja keskiö Shimano SLX, mukaan uusi bash ring isoimman rattaan tilalle pultteineen Takavaihtaja: Shimano XT Tanko: Race Face Evolve XC Stemmi: Truvativ Stylo Race Satulatolppa: 3T Carbon Doric Team Renkaat: Edessä Schwalbe Rocket Ron (uusi) Takana: Continental Mountain King Nouto Hausjärveltä, tai voin toimittaa Riihimäki - Sörnäinen -välille arkisin. Hinta: 650€ Paikkakunta: Hausjärvi Maakunta: Kanta-Häme Yhteystiedot: Yhteys yksityisviestillä.
Niklas_Rose Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2021 Moi, tykkään tästä pyörästä ja haluaisin ostaa sen mutta ei ole rahaa vielä tarpeeksi (olen 13v) Mutta kysyisin vaan että onko kiire myydä tämä pyörä jos ei niin minä säästän rahaa ja luultavasti minulla aikoo olla tarpeeksi ensi vuoden alusta/kesällä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään