TeeVeikko Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2021 Merkki: Specialized Malli: Status 160 Lyhyt kuvaus: 2021 S4 runkosetti Kuvaus: Pienestä mielenhäiriöstä ja ajoja rajoittavasta sormen murtumasta johtuen ylistetty Spessun täpäri myyntiin. Olen ostanut tämän Foxcompilta tämän vuoden tammikuussa. Ajokilometrejä on kuitenkin kertynyt vain alle 300 vuoden aikana. Pyörässä pieniä normaaleja käytönjälkiä, mutta ei mitään suurempaa. Olen itse 184cm pitkä ja todella modernilla geometrialla varustettuma tämä on toiminut todella passelisti. Olen ajanut 27,5"/27,5" -setupilla, mutta runkohan on tarkoitettu Mullet -setupille. Runkomyydään Rockshox super deluxe coil -iskarilla. Myynnissä myös kokonaisena pyöräsettinä! https://www.bikeradar.com/reviews/bikes/mountain-bikes/full-suspension-mountain-bikes/2021-specialized-status-160-review/ Hinta: 1500 Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: YV, [email protected] tai 040 502 3591
puoliankka Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2021 (muokattu) Hei. Mitäs luulet meniskö 194cm, tuo pyörä, niin ja onko koko pyörä tuohon 1500€ vai pelkkä runko. Muokattu: 23. Elokuuta, 2021, käyttäjä: puoliankka selvennys
TeeVeikko Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2021 Moikka, tämä kerkesi itseasiassa juuri mennä. Mutta jos samanlaista metsästät niin 194cm tää voi olla ehkä ihan snadisti pieni vaikka tosi pitkä pyörä onkin. Ja 1500€ eurolla ei tosennäköisesti saa kuin vastaavan rungon 👍🏼
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään