tuomoe Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2021 Brand: Kona, commencal, SC Model: Honzo/ meta ht/ chameleon tmv. Short description: 29" Frame size: M Description: Etsitään jäykkäperää, ensisijaisesti otsikoiden merkit ja mallit. Koko lähtökohtaisesti M. S kokoisia harkitaan tapauskohtaisesti. Spekseistä saisi lähtökohtaisesti löytyä ainakin dropperi, fiksu ilmakeula, kunnon jarrut ja 1x11/12 voimansiirto. 29" kiekot myös must, pienempiä tai mitään plussia ei valitettavasti olla hakemassa. Jos tarjoaa jotain mallilistan ulkopuolelta, vaatimuksiin voi lisätä modernin trail geon, boost akselistandardit ja tyylikkään ulkoasun (ts. ei mitään vauhtiraitahäksättimiä). Lähesty kuvan kera, estetiikalla on tosissaan väliä. Price: 1200€ City: Helsinki Province: Uusimaa Contact information: Yv / t piste eloranta gmail jne
Lukemtb Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2021 Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2021 (muokattu) Moi, Mulla olisi Orbea Laufey H10 jouten, on moderni geo, fiksu ilmakeula (rockshox lyrik select+, 170mm) boost akselit, hissitolppa, 29 kiekot, shimano deoren jarrut, 1x12 shimano slx/deore voimansiirto. M kokoinen, olen itse 175cm pitkä ja on oikein hyvä. Sijaitsee Rovaniemellä, postitus onnistuu. Hinta 1350 euroa. Ilmoitus myös täällä Fillaritorissa, jossa tarkemmat osapäivitykset yms tiedot. Jos kiinnostaa, voi laittaa yv Muokattu: 8. Marraskuuta, 2021, käyttäjä: Lukemtb
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään