ville.m.keranen Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2021 Merkki: Giro Malli: Air Attack Lyhyt kuvaus: triathlon / aika-ajokypärä Kuvaus: Laadukas perus aika-ajokypärä triathloniin Hinta: 50 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: 045 694 336neljä #ridehard #havefun #workless
kekenurmi63 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2021 Moi. Mikä on kypärän koko? Saisiko valokuvia kypärästä. Keijo
ville.m.keranen Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2021 Koko on M ja väri valkoinen. Nyt ei ole kuvaa kännykässä kypärästä, mutta netistä löydät. Tuo on perusfiksu kypärä triathloniin ja olen sillä ajanut 4h36min bike-splitin Ironman:llä - joten kypärästä vauhti ei tuolla jää kiinni #ridehard #havefun #workless
kekenurmi63 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2021 Ok. Asun Tampereen kupeessa. Ilmoittelen, jos olen sinne päin liikkumassa.
ville.m.keranen Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2021 Mun vaimo on töissä TAYSssä vielä syyskuun ja on keskiviikkona seuraavan kerran kulussa sinne päin. Myös posti toimii, postimaksu taitaa olla 7,9€. Ehkä se on helpoin. Tuo kypärä on jäänyt mulla käyttämättömäksi, kun ostin maantielle seuran kautta uuden aerokypärän ja en sitä enään tarvi. #ridehard #havefun #workless
kekenurmi63 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2021 Ok. Koskahan hän on seuraavan kerran tulossa Tampereelle. Olisi hyvä kyllä kokeilla sitä kypärää. Kun ei oo ihan pienin kuula itsellä. Mä oon iltavuorossa keskiviikkona, joten se ei oikein sovi.
ville.m.keranen Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2021 Olisko helpoin että laitan postilla? Se ei maksa kuin 7,9€ ja ei tarvi säätää mitään. Bensat maksaa helposti saman verran jos lähdet kypärää testaamaan. Jos on sopiva niin maksat siitä lopun ja jos ei ole niin palautat sen viemällä meidän kämpille Kalevaan. #ridehard #havefun #workless
kekenurmi63 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2021 Okay tehdään niin. Keijo Nurmi Riihitie 1 A 5 36200 Kangasala
kekenurmi63 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2021 Moi. Onko kypärä päässyt jo matkalle? Keijo
ville.m.keranen Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2021 Perhana, unohdin asian aivan täysin. Korjaan tilanteen heti. #ridehard #havefun #workless
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään