jann3j Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2021 Merkki: Bianchi Malli: Via Nirone 7 Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: 53 Kuvaus: Myydään kuvan Bianchi Via Nirone 7 maantiepyörä. Ostin käytettynä keväällä ja noin 600km olen pyörällä ajanut. Pyörä on minulle yhtä kokoa liian iso ja ainoastaan siitä syystä myyn. Pyörä ei ole uusi, mutta kaikinpuolin ehjä ja siistissä kunnossa. Pesty ja huollettu parin viikon välein. Koko mitattu kampien keskiöstä satulatolpan kiristimen kohdalle 53cm. Itse olen 173cm pitkä. Bianchi Via Nirone 7 Vuosimalli 2012 Runko alumiinia, etu- ja takahaarukka hiilikuitua Shimano Ultegra takavaihtaja, 105 etuvaihtaja, jarrusatulat 105 Kahvat Ultegra Pakat 10x2 Stemmi 50mm TEC Obvius Kuvasta poiketen satulaputki on vaihdettu alumiiniseen. Vanhan hiilikuituputken saa mukaan, siinä on pieni halkeama. Polkimet eivät kuulu kauppaan. Pyörä sijaitsee Helsingissä, Jätkäsaaressa. Olen 13.8. - 22.8. reissussa, mutta sen jälkeen pyörää saa tulla katsomaan ja ajamaan. Hinta: 650 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Sähköpostilla tavoittaa parhaiten janne #atmerkki# junell.fi Yksityisviesti käy myös.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään