Pertsa78 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2021 (muokattu) Brand: Focus Model: Jam2 6,7 plus 2019 Short description: Täysjousto Frame size: L-koko Engine power: 250w Description: Nyt olisi hyvä kuntoinen shimanon steps E8000 moottorilla varustettu pyörä tarjolla. Ostettu Tampereen pyöräkauppa nippelistä ja olen toinen omistaja. Ajettu 1633km ja lisää tulee hiljakseen. Vaihteisto päivitetty sram GX 11s, ketjut vaihdettu viikko sitten. Keulalle tehty juuri alajalkojen öljyn vaihto ja samalla käyty stefat ja tiivisteet läpi. Mukaan kaikki liput, laput ja laturi, eli kaikki mitä ostettaessa liikkeestä. Takuutakin taitaa olla vielä voimassa. Mieluiten kaupat kasvotusten voin toimittaa 100km säteellä sovittaessa. Kuvissa näkyvän AXS vaihteet eivät kuulu kauppaan, sori. Jos hinta ei miellytä, niin tarjoa oma näkemyksesi hinnasta, katsotaan ollaanko miten kaukana toisistamme. Price:2950€ 3200€ City: Espoo Province: Uusimaa Contact information: YV tai Nolla viis nolla 5212774 Muokattu: 16. Elokuuta, 2021, käyttäjä: Pertsa78
Pertsa78 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2021 Ei minun mielestä. Noilla tajouksilla en edes ala laittelemaan yksityisviestejä. Sen verran ollaan kaukana hinta näkemyksestä.
Kirva Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2021 9 minuuttia sitten, Pertsa78 kirjoitti: Ei minun mielestä. Noilla tajouksilla en edes ala laittelemaan yksityisviestejä. Sen verran ollaan kaukana hinta näkemyksestä. Samaa mieltä, vaikka päälle kakkosen tarjosinkin😁
Samba85 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2021 Moikka, minkä kokoinen akku tässä on? Ja kuinka pitkälle kyseinen akku riittää kevyellä avustuksella?
Pertsa78 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2021 1 minute ago, Samba85 said: Moikka, minkä kokoinen akku tässä on? Ja kuinka pitkälle kyseinen akku riittää kevyellä avustuksella? Moi, 378wh kohan se nyt on. 72km näyttää täydellä akulla kun ecolla lähtee liikkeelle. En ole ikinä muistanut katsoa lenkin lopussa paljon näyttää, mitta ei ole lähtenyt kun yksi palkki pois. Minun lenkit ollut 15-25km teitä ja nopeita neulaspolkuja, ja kuskilla on painoa riittävästi🤣
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään